Czy nie powinniśmy być niżsi?
Można by pomyśleć, że bycie dużym i silnym to droga do sukcesu. Ale w świecie zwierząt sukces zwykle sprzyja mniejszym: najniebezpieczniejszym zwierzęciem na świecie jest przecież... komar! Mniejsi są z reguły liczniejsi, potrzebują mniej pożywienia, mniej miejsca, potrafią latać, wspinać się po ścianach i wiele więcej... Czy nie byłoby więc lepiej, gdyby ludzie również byli mniejsi?