Turcja: plaga selfie w Kapadocji
Kapadocja to jeden z najbogatszych kulturowo regionów świata. Jego piękno przyciąga ponad 4 miliony turystów rocznie. Coraz więcej z nich poszukuje idealnego selfie na tle setek balonów o wschodzie słońca. Napływ turystów wzbogaca lokalnych mieszkańców, lecz jednocześnie zagraża dziedzictwu historycznemu i delikatnym krajobrazom.