Re: Turkey - Heritage and Selfies in Cappadocia
It's hard to beat Cappadocia as a photo backdrop. This region of Turkey is known for its rock formations and ancient dwellings built into the rock, which attract four million tourists every year, many in search of selfies to post on Instagram. The tourism boom has brought prosperity to the region, but the unique heritage of the area is a fragile gift.