Kryzys mieszkaniowy w Irlandii31 min
Od kryzysu finansowego w 2008 rok, w Irlandii rosną koszty życia, a czynsze ekspolodowały. Dotyka to szczególnie stolicy kraju, Dublina, gdzie pojedynczny pokój może kosztować nawet 1000 euro, a by znaleźć się na ulicy wystarczy tylko stracić pracę.