Warzywny boom w Islandii31 min
Położona niedaleko koła podbiegunowego Islandia znana jest ze swojego surowego klimatu. A jednak jest rajem dla uprawy warzyw. Jak to się dzieje? Leżącą na granicy płyt tektonicznych wyspę ogrzewa od spodu ciepło wulkaniczne, które wykorzystywane jest do ogrzewania szklarni. Wraz ze zmianami klimatu, coraz więcej śmiałków uprawia swoje poletka pod gołym niebem.