Pociągiem przez IndieMasyw centralny
Wulkany, jaskinie krasowe, piękne lasy charakteryzują Masyw centralny, region rozciągający się na południu Francji. To ziemia pełna kontrastów, zapierających dech w piersiach krajobrazów i małych miasteczek, których mieszkańcy walczą o zachowanie ich wyjątkowego charakteru.