Hiszpania: nostalgia za dyktaturą
Skandynawskie systemy opieki zdrowotnej należą do najlepszych w Europie. W Islandii ośrodki zdrowia cieszą się dobrą reputacją. Lekarze i wykwalifikowane pielęgniarki pracują tam na równych prawach. W Niemczech pielęgniarki środowiskowe, takie jak Elisa, Tahnee i Anna, starają się złagodzić skutki zamykania szpitali i odchodzenia na emeryturę lekarzy pierwszego kontaktu.