Bunt w Libanie25 min
Liban jest jednym z najbardziej zadłużonych i skorumpowanych krajów na świecie. Jedna trzecia populacji kraju żyje w biedzie i nie może liczyć na żadne świadczenia socjalne. Budzi to narastającą frustrację, która jeszcze bardziej przybrała na sile, gdy w październiku libański rząd zdecydował się zapisać w planie budżetu na 2020 rok podatek od używania Whatsappa.