Berlin: pływająca scena alternatywna15 min
Berlin drożeje. Ceny wynajmu szybują, a kluby padają jak muchy. Jednak w jednej z najbogatszych dzielnic niemieckiej stolicy organizuje się ruch oporu. Na brzegach jeziora Rummelsburg kolektyw artystyczny zbudował prowizoryczne barki, na których toczy się bardzo kolorowe życie.