Kijów - opera w czasie wojny (2/4)
Opera Narodowa Ukrainy podejmuje decyzję o usunięciu ze swojego repertuaru wszystkich dzieł związanych z Rosją. Jak przyjmują to artyści i artystki? Czy to dla nich nowy start i szansa, by odkryć ukraińską kulturę i tożsamość?