Kijów - opera w czasie wojny (4/4)
Rok po nakręceniu pierwszego odcinka kreatywność i zaangażowanie twórców nie zmalały. Niekończąca się wojna wyczerpuje jednak wszystkich. Przeciąga się, potęgując ich niepokój i udrękę. Przekazanie swojej wiedzy i doświadczenia młodszemu pokoleniu staje się pilną koniecznością.