Kyiv - An Opera House in Wartime (4/4)
A year after the first episode, the creativity and commitment of the artists is steadfast although the war is dragging on, adding to their anxiety and anguish. Passing on their knowledge to the younger generation has become a matter of urgency as the survival of performance art in Ukraine is in danger.