Kijów - opera w czasie wojny (3/4)
Susanna, Alexis i Alexey: troje artystów z Opery Kijowskiej żyjących na wygnaniu w Europie Zachodniej. Radzą sobie z nową codziennością najlepiej jak potrafią. A także ze smutkiem i bólem wygnania. Każdego dnia walczą o to, by Ukraina i jej kultura nie zostały zapomniane.