Kyiv - An Opera House in Wartime (3/4)
Susanna, Alexis and Oleksii are three Kyiv opera artists exiled to Western Europe. They struggle as best they can with their new lives far from home and they fight every day to ensure that Ukraine and its culture are not forgotten.