Rosyjska nowa normalność
14 maja w Turcji odbędą się wybory parlamentarne. Politycy i polityczki zawalczą o głosy młodych ludzi, którzy dopiero co uzyskali prawo do głosowania. To niebagatelne dwadzieścia milionów osób i wcale niełatwo będzie zaskarbić sobie ich zaufanie. Nowe pokolenie chce obalić tradycyjne wzorce tureckiego społeczeństwa.