Turcja: Erdogan na zawsze?32 min
Od aresztowania Ekrema Imamoglu, burmistrza Stambułu, Turcy codziennie wychodzą protestować na ulice. Żądają dymisji Recepa Tayyipa Erdogana, rządzącego krajem od ponad dwóch dekad. Jednak połowa obywateli wspiera prezydenta i jego konserwatywny i autorytarny styl rządów.