Turkey: Erdogan for Ever?32 min
In Turkey hundreds of thousands of protesters took to the streets after the mayor of Istanbul, Ekrem Imamoglu, was arrested in March 2025. The demonstrations continue despite police violence, but they divide opinion in the country. Tracks East went to Turkey to take the pulse of a nation at a crossroads.