Turcia: Erdogan pentru totdeauna?32 min
În Turcia, sute de mii de manifestanți cer demisia președintelui Erdogan în urma arestării primarului din Istanbul, Ekrem Imamoglu. În ciuda represiunii poliției, protestele au continuat. Cota de popularitate a lui Erdoğan este la un minim istoric. Pentru Tracks East, o tânără avocată din capitală prezintă care este miza pentru viitorul Turciei.