Izrael: wojna bez końca?
W Rosji, gdzie Cerkiew bezwarunkowo wspiera agresję na Ukrainę, niewielu księży ma odwagę się sprzeciwić. W Kazachstanie, islam miesza się z rdzennymi wierzeniami, wzmacniając patriarchalne społeczeństwo, natomiast w Chorwacji mężczyźni – inspirowani działaniami Ordo Iuris – publicznie modlą się o powrót tradycyjnych wartości. Władze Tadżykistanu, przerażone rządami talibów w sąsiednim Afganistanie, zakazują czadorów i czarnych hidżabów, promując tradycyjny strój.