"Zaide" Wolfganga Amadeusza Mozarta
Raphaël Pichon prowadzi wieczór pełen muzyki W.A. Mozarta. Zespół Pygmalion wraz z Sabine Devieilhe, Leą Desandre, Johannesem Martinem Kränzlem, Julianem Prégardienem i Danielem Behlem prezentują rzadko wykonywane utwory Mozarta - opera "Zaide" zostaje uzupełniona fragmentami kantaty "David penitente", muzyką sceniczną do "Thamosa, króla Egiptu" oraz ariami i innymi utworami kompozytora (Adagio C-dur na harmonijkę szklaną, "Ah, lo previdi!... Ah, t'invola... Misera!... Deh, non varcar", "Einsam bin ich, meine Liebe", "Nascoso è il mio sol", "Misero! O sogno" i "Misericordias Domini").