Italo Calvino
Melancholijny, a zarazem pełen przewrotnego humoru portret Itala Calvina, jednego z najwybitniejszych włoskich pisarzy XX wieku. Dzięki unikatowym archiwom, fragmentom jego tekstów oraz wspomnieniom córki dokument śledzi życie i twórczość autora, ukazując źródła jego wyobraźni, artystycznej wolności i niezwykłego spojrzenia na świat.