John Eliot Gardiner
John Eliot Gardiner jest nie tylko jednym z najwybitniejszych dyrygentów, ale także umiejętnym rolnikiem. Kiedy nie dyryguje orkiestrą, hoduje krowy i owce w swoim gospodarstwie ekologicznym, położonym w małym miasteczku w Dorset. To jego oaza pozwalająca zapomnieć o stresie wystąpień na scenie. Lecz także tu obecna jest muzyka – największa życiowa pasja John Eliota Gardinera.