Re: Inflacja w Wielkiej Brytanii
Wielka Brytania zmaga się z rekordową inflacją. Ceny szybują i wiele osób ledwo jest w stanie opłacić czynsz i rachunki za prąd oraz kupić sobie żywność. Minionej zimy niektórzy musieli nawet wybierać między ogrzewaniem a jedzeniem. Czy tak będzie również w tym roku?