Re: Czerwona kartka dla hiszpańskich macho
Hiszpania jest przez wielu kojarzona z toksyczną męskością. Jednak w ciągu ostatniej dekady nastąpił poważny zwrot i dziś hiszpańskie feministki są w europejskiej awangardzie. Nie znaczy to jednak, że sytuacja jest idealna: patriarchat znów dał o sobie znać w 2023 r., gdy były trener reprezentacji narodowej w piłce nożnej Luis Rubiales pocałował zawodniczkę bez jej zgody. Jak więc w rzeczywistości wygląda równość płci w Hiszpanii?