Re: Co znaczy być mężczyzną?
Być mężczyzną – co to dziś oznacza? Postanowiliśmy sprawdzić. Wzięliśmy udział w obozie z trenerami męskości, którzy uczą, jak obudzić w sobie wojownika i polować na kobiety. Następnie spotkaliśmy się z inną grupą – mężczyznami, którzy dekonstruują wzorce męskości z przeszłości i uczą się rozmawiać o emocjach. Dokument z lektorem.