360° Świat bez granic
W Boliwii potomkinie rdzennych plemion andyjskich nazywane są „cholitas”. Pielęgnują tradycję, ale nie stronią też od nowoczesności. W najwyżej położonym skateparku na świecie, na wysokości 3 500 metrów n.p.m, cholitas doskonalą się w jeździe na deskorolce, ubrane w tradycyjne marszczone spódnice.