Rzemieślnicy dobrego chleba
Po przemierzeniu Austrii, Włoch i Niemiec Arnd wraca do swojego rodzinnego regionu, Frankonii. Postanawia przejąć stery rodzinnej piekarni, która liczy sobie już trzysta lat. Zostaje pasjonatem naturalnego zakwasu i zwraca się ku lokalnym i ekologicznym produktom.