Most Inków w Q'eswachaka
Imperium Inków rozciągało się od południa dzisiejszej Kolumbii po Chile. Jego rozwój był możliwy przede wszystkim dzięki solidnej sieci drogowej i różnym technikom budowy mostów. Wzdłuż rzeki Apurímac, w południowo-wschodniej części Peru, misterna sztuka budowy mostów przetrwała do dziś. Każdego roku most z plecionej trawy w Q'eswachaka, wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO, musi zostać odnowiony. W dokumencie towarzyszymy czterem społecznościom wiejskim, które współpracują, aby go zbudować, używając plecionej trawy q'oya. Film z lektorem.