Moje dziecko jest trans
Historia trójki nastolatków, które przechodzą tranzycję płciową. W tym trudnym procesie towarzyszą im rodziny. Dla Amelio, Blake’a i Kiry oraz ich rodziców najważniejsze jest, by czuli się dobrze ze samym sobą.