Dzieci i wojna29 min
Wojna to trauma dla dorosłych i dzieci, te ostatnie mają jednak słabiej rozwinięte mechanizmy obronne i są przez to bardziej narażone. Dziesięcioletni Egor Krawcow czyta fragmenty pamiętnika, który prowadził podczas ostrzału swojego miasta, Mariupola. W Chersoniu dyrektor sierocińca opowiada o tułaczce i przesiedleniach.