Dostępny do 19 listopada 2025 23:59
W Polsce część Funduszu Odbudowy przyznanego przez UE została wykorzystana na finansowanie luksusowych jachtów i saun. W Grecji ministrowie są zamieszani w skandal związany z nadużyciami dotacji dla rolnictwa. To kilka przykładów marnotrawstwa, które dotyka wiele krajów europejskich i sięga milionów euro. Jak do tego doszło? I co Bruksela może zrobić, aby temu zapobiec?