Argentyna: uratować kondory
W Afryce Subsaharyjskiej trwa nowa fala gorączki złota. Rośnie liczba chętnych do wydobywania tego cennego surowca i coraz więcej jest miejsc, gdzie powstają biedaszyby. Złoto skupuje się przede wszystkim w Mali, skąd trafia ono do Dubaju. Nasza ekipa reporterska poznała kulisy tego nieoficjalnego biznesu, w którym pełno jest przestępczości. Film z lektorem.