Na rewersje mapy
W dzisiejszym odcinku przyjrzymy się, jak ofensywa rozpoczęta przez Putina przeciwko Ukrainie w lutym 2022 roku - która w rzeczywistości sięga 2014 roku i aneksji Krymu - spustoszyła kraj w ciągu kilku miesięcy. Pochylmy się nad łańcuchem wydarzeń, które doprowadziły Europę do ponownego doświadczenia wojny, wojny w starym stylu, wojny terytorialnej, w której jedno państwo narusza granice drugiego.