Na rewersie mapy - Rosja–UE: na froncie wojny hybrydowejTimothy Garton Ash
Timothy Garton Ash jest bardzo uznanym historykiem Europy. Ten profesor w St Antony's College w Oksfordzie i na Stanfordzie większość swojej pracy poświęcił współczesnej historii Europy, zwłaszcza Europy Środkowej i Wschodniej, dokąd podróżował przed upadkiem komunizmu i po nim. Przeanalizował dla nas sytuację Europy wobec wojen Putina i rządów Trumpa, który „ma UE za wroga”.