Argentyna: uratować kondory
Jedli kolację. Nagle kilka osób doznało zatrucia, trafiło do szpitala i natychmiast zmarło. To niestety powtarzająca się historia na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Winne są pestycydy, na które zdani są miejscowi rolnicy uprawiający kakao. Lokalne organizacje starają się walczyć o bezpieczeństwo ludzi, ale mają trudne zadanie, bo rynek oczekuje szybkiej produkcji i niskich cen bez względu na konsekwencje. Film z lektorem.