Re: Bieda w Niemczech
Coraz więcej osób w Niemczech jest zdanych na banki żywności. Rosnące ceny i wysokie koszty energii sprawiły, że w wielu landach pogłębia się ubóstwo. Jednak masowy napływ osób znajdujących się w trudnej sytuacji stanowi poważne wyzwanie dla stowarzyszeń, które czasami muszą odrzucać nowych kandydatów.