Jak niebezpieczne są wesołe miasteczka?31 min
Wesołe miasteczka i parki rozrywki kojarzą się z nieposkromioną zabawą. Jednak co jakiś czas wydarzają się tragiczne, nawet śmiertelne wypadki. Jak ich uniknąć i jaki jest stan wesołych miasteczek we Francji, gdzie są uznane za część niematerialnego dziedzictwa?