Clashing Differences (2/5)
Już podczas pierwszego wspólnego spotkania w willi między uczestniczkami wywiązuje się ożywiona debata. Paula, bardzo zaangażowana w rolę mediatorki, stara się rozładować napięcie. Jednak wszystko znów staje na głowie po niespodziewanym przybyciu nowej uczestniczki.