Clashing Differences (4/5)
Zmęczona wiecznymi kłótniami Çena postanawia opuścić willę. Zamawia taksówkę, której kierowca okazuje się neonazistą. Çena zaczyna się z nim kłócić, wysiada z samochodu i wraca do willi. Tam, wszystkie uczestniczki są wyczerpane emocjonalnie i izolują się, by się uspokoić. Oprócz dwóch..