Clashing Differences (3/5)
Aby złagodzić napięcie, Flora proponuje grupie wspólne napisanie manifestu. Jednak to zadanie okazuje się przynieść wprost przeciwny skutek: podziały się pogłębiają. Dyskusja przeradza się w konfrontację, zwłaszcza gdy Hannah nieświadomie zawstydza Kishę.