Psycho
“Zrobisz to lepiej niż ja”, “jak bym sobie bez ciebie poradził?”, “jesteś tego warta” – świat chce, żebyśmy mówili tak: w odpowiedzi na prośby, reklamę i perswazję polityczną. Oznacza to jednak, że mielibyśmy stawiać swoje własne potrzeby na dalszym miejscu. Osoby, które kiedyś nie potrafiły odmawiać opowiadają nam o momencie, w którym zdały sobie sprawę z destrukcyjności tego stanu i o swoich drogach do mówienia “nie”.