Psycho
Osoby z narcyzmem cierpią – choć niewiele się o tym mówi. Stereotypy sprowadzają je do roli manipulatorów, którzy dbają wyłącznie o swoją korzyść. Ale sednem problemów narcyzów jest to, że ich „ja” jest bardzo kruche i musi być chronione. To dlatego skrajna pewność siebie przeplata się u nich z bardzo niepokojącymi fazami zwątpienia.