Czy globalizacja poniosła porażkę?
Słowo “wzrost” nauczyliśmy się postrzegać wyłącznie pozytywnie. Zwłaszcza, gdy dotyczy gospodarki. Czas spojrzeć z innej strony: uwięzieni w przymusie wzrostu nadmiernie konsumujemy i niszczymy Ziemię, która jest jedyną zamieszkiwalną dla nas planetą. Czy powinniśmy zatem spowolnić gospodarkę? W jaki sposób?