Rzemieślnicy dobrego chleba
W tętniącej życiem Kopenhadze jest mnóstwo znanych restauracji. W jednej z nich uczył się Jesper Gotz. I właśnie wtedy pokochał pieczenie chleba, któremu oddaje się teraz bez reszty. By się doskonalić spotyka się z piekarzami z całej Danii.