Rzemieślnicy dobrego chleba
Roswitha przybyła do alpejskiej doliny Rauris ponad 30 lat temu, jako młoda nauczycielka. Zauważyła, że przyzwyczajone do supermarketów dzieci straciły wszelki kontakt z tradycyjnymi metodami wytwarzania pożywienia, takimi jak pieczenie chleba. Zbudowała piec i postanowiła to zmienić.