360° Świat bez granic
W stanie Assam w północno-wschodnich Indiach współistnienie ludzi i słoni jest bardzo trudne. Ryż jest podstawowym pożywieniem tutejszej ponad trzydziestomilionowej populacji, a słonie regularnie niszczą uprawy. Jak zapobiegać starciom, w których co roku ginie wiele istnień?