Chiny: wielki kryzys
Senegal to kraj o strategicznym znaczeniu dla Francji. Dawne zależności wynikające z przeszłości kolonialnej mogą się jednak wkrótce zmienić. Przyglądamy się wewnętrznym napięciom w Senegalu, a także nowym partnerstwom tego kraju, zwłaszcza tym z Chinami i U.S.A, które mogą zagrozić Francji.