Berlin: tajemnica kwietnia 1945 r.
II wojna światowa pozostawiła po sobie wiele nierozwikłanych zagadek. Jedną z nich jest zniknięcie pewnego samolotu cywilnego, który wystartował z bombardowanego Berlina. Działo się to miesiąc przed zakończeniem wojny, a sprawa nadal intryguje historyków. Spotykamy się z kilkorgiem z nich, by zbadać enigmę.