Odyseja minerałów
Przetrwały wieki i cywilizacje, a ich wkład w rewolucje przemysłowe i techniczne jest niepodważalny: historia eksploatacji metali ilustruje decydujący wpływ minerałów na funkcjonowanie naszego społeczeństwa. Ich eksploatacja może wywrócić świat jutra do góry nogami.