Wyspy Kanaryjskie
Gran Canaria to kraina palm i wulkanów, które ciągną się od centrum wyspy do wybrzeża. Występuje tu duża różnorodność flory i mikroklimatów. Skalista Fuerteventura jest z kolei jednym z najsuchszych regionów w Europie.